Alla inlägg under mars 2010

Av Elvis - 7 mars 2010 19:22

Ja,det kan man lugnt säga... Den här helgen är första helgen på över en månad som hon kommer ihåg att ta med kameran. Har iofs inte hänt så mkt dom andra helgerna då det mesta varit kallt och/eller blåsigt. En helg var vi iaf ut i skogen och då fotade hon lite innan batteriet dog  

Jag hittade en riktig delikatess vid stugan dit vi gick

Matte påstod att det var till fåglarna och inte alls till mig men det tror jag inte alls på...Sen pulsade matte ner till tjärnen och jag var självklart bekväm och gick i hennes fotspår,man får inte vara dum :D Fick låna mattes jacka att ligga på nere på bryggan och hon hade mig som huvudkudde. Vi låg där i solen å myste tílls det kom en massa moln..

För 2 veckor sen var vi hem till Gazton med familj,men inte kom matte ihåg kameran då heller.. Blev bjuden på grisöron som vanligt och Gaztons matte var jättesnäll och köpte ett stort tuggben när dom var å köpte hundmat. Fick en halv soffa alldeles för mig själv att sova på,så för ovanlighetens skull så sov jag inte upptryckt mot matte, kröp upp och gosade med henne när hon vaknade. Sen var vi dit på tisdagen igen för matte skulle få datorhjälp och då hade hon faktiskt kameran med sig...wooow

Hon tog lite bilder på Ella,Happy och Gazton.. blev mest på Gazton..hmmppff

Fick gosa rejält med Gaztons husse...Jag ÄR ju en liten knähund ser ni :D


           7

Titta så bedrövad Gazton ser ut när han måste vara med på bild


Sen hände det ett under nu i helgen,matte KOM IHÅG kameran :)

På fredag när matte slutade jobbet så kom hennes bror och hämtade oss,och jag blev lika överlycklig som alltid :)

Sen åkte vi hem till honom för matte skulle hjälpa honom skotta garagetaket.

Lägger in lite bilder på det                 

Jag fick minsann sitta fast nere och bara titta på,som tur va hade jag min favoritboll att roa mig med.

Igår bar det av ut i skogen :)

Matte hade gett sig fan på att hon återigen skulle sitta på bryggan och njuta av solen...Hon hade nog inte räknat med att snön var såå djup,men till slut tog hon sig ut dit. Jag passade på att kuta runt på sjön för där var det nästan  ingen snö alls,det mesta hade blåst upp mot land.Men det var drygt när jag skulle ta mig upp mot stugan i hennes spår.                               


Sen på eftermiddagen fick matte för sig att hon skulle ut och åka spark med mig...var mkt skeptisk till den där konstiga manicken,men det var ju faktiskt riktigt kul att få springa, Vi var ute på en längre tur idag så jag fick springa rejält, så nu ska jag lägga mig på soffan och ta en tupplur

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards