Alla inlägg den 6 september 2009

Av Elvis - 6 september 2009 20:42

Idag har jag och matte och hennes bror varit ut på en rejäl tur i skogen så jag fått springa rejält.skööönt...blött var det också =)

Matte e en sån där svamptok så hon hittade lite här å där...å morrade åt mig för att jag spungit rätt igenom en massa svampbebisar, fattar inte va det e för märkvärdigt med svamp. I alla fall så när vi gått en lååång bit så stod dom där mindre intelligenta varelserna och dividerade hur dom skulle gå,tillbaks på stigen eller rätt igenom skogen ut på en skogsväg. Och eftersom dom inte är så smarta så valde dom att braka genom skogen, hehehe oj va dom fick ångra det. Smarta matte gick hela tiden å sa "nu kan jag inte bli nå blötare" bara för att 5 sekunder senare vara mkt blötare =) vägen efter stigen tog mindre än en timme.Skogsvägen tog nog 1,5 genom flera myrar =) fanns mkt pölar för mig att bada i. Men när vi äntligen kom ut på vägen så hittade jag en perfekt dike med lera så passade på att bada tassarna lite =)

Lägger upp lite bilder från dagen, matte tog mest kort på en massa svamp å dylikt istället för på mig, dålig stil. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards