Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Elvis - 2 februari 2010 15:52

Här blir det ju aldrig någonting skrivet...Matte brukar muttra nåt om att hon inte orkar hjälpa mig.. Och sen ska jag försöka vad som hänt flera veckor tillbaka....


Under veckorna händer inte så mkt eftersom matte jobbar på dagarna. På helgerna brukar jag iaf få ut å rejsa rejält i skogen =)

Helgen som var låg jag mest på soffan å myste, det var så kallt så jag hade minsann ingen lust alls att gå ut,taskmatte tvingade ut mig flera gånger.....


Helgerna innan har jag iaf varit ut och rusat i skogen,tyvärr ensam...Men matte har lovat att om det inte blir så kallt så blir det dejt i helgen.. Ska fjäska in mig hos Ylva å ge henne några bollar jag inte vill ha längre,få se om hon gillar dom :) Hade velat bjuda henne på lite mer torkad lever,men det blir inget av med det eftersom matte inte torkat nån mer.


Här kommer iaf lite bilder från våra skogturer helgerna som varit  

Ser ni mig ?   

 

Har frossat snö :)


 

F-n...missade bollen

 

Det här stället passerade vi på vägen...Matte ska då fota allt....

 

Försöker som vanligt fälla ett träd

 

Finfin snöinpackning


 

Jag kan flyga,jag är inte rädd :) Matte gillar den här bilden,Hon tycker att det ser ut som att jag var inklistrad...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards